|| || || || || || || 

22. srpna 2010

... B-day!

Ahoj všem, dnes mám den D! Slavím totiž "osuuuumnááááctéééé" narozeniny! :)))) Na tenhle den se těšim již dlouhou dobu, ale když to přišlo ...  říkám si - a co se tím jako změnilo? Ale dost mé úvahy ... píšu, protože Vám chci ukázat jeden darček, který jsem dostala (já sama sem si ho teda vybrala :) ) Už delší dobu se mi tyhle cross body kabelky strašně líbí. V Praze jsem si všimla, že je dost nosí spíš cizinky a od té doby jsem jako posedlá :))) Já si vybrala šedou Guess. Vybrat barvu byl, ale největší problém. V Palladiu měli jen hnědou, která se mi bohužel k ničemu nehodí a hnědou barvu nemám ani ráda. Naštěstí v Celetné měli velký výběr - jak hnědou tak černou a šedou. Přišlo další dilema ... takže a teď kterou? Šly jsme na sushi - já si to rozmyslela a vrátila se pro šedou. :)))) Jelikož černou jsem zase nechtěla z důvodu, že mám hrozně moc černých věcí a v nich by se mi ta kabelka úplně utopila. Takže asi takhle no :))))

Líbí/Nelíbí se Vám tento typ kabelek? Máte takovou?

Jinak včera jsem se vrátila z ÚŽASNÉHO Trnkobraní ve Vizovicích!!! Čekejte fota! :)))
... ve skutečnosti vypadá líp než na fotce :)))

15 komentářů:

  1. s Guess mám dobré zkušenosti :) kabelka je kráásnáá .. a VŠECHNO NEJLEPŠÍÍÍ ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší! ;) a kabelka je moc krásná, ale není to můj styl ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepšííí oslavenkyně! Kabelka je super!

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nej ;) kabelka je super já bych nosila i ten "pytlík" v čem byla zabalena ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu, tak to vsechno nejlepsi!!!!! takove vyzamne datum se musi poradne oslavit!!:)

    kabelka je pekna, neni to muj salek, ale na jinych se mi to moc libi!

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná, tenhle typ se přesně pro tebe hodí, takže sis vybrala dobře :)
    A taky přeju dodatečně všechno nejlepší.Co jsi dostala dalšího?:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně by se líbila tahle http://www.usaboutique.cz/img.php?file=http://www.usaboutique.cz/obrazky/velky_1267128823.jpg&a

    OdpovědětVymazat
  8. Kristýna: Jo ta není taky špatná, ale v černé barvě by se mi líbila více :)

    OdpovědětVymazat
  9. všechno nejlepší - kabelku sis vybrala moc dobře, je opravdu krásná

    OdpovědětVymazat
  10. Opožděně vše nej ! Kabelka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja myslím že v 18ti se pár věcí změní:))) kabelka se mi taky líbí velice, nějakou podobnou bych chtěla.

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelka je krásná, taky by se mi taková hodila :) mám podobnou ledvinku - neoriginální a nemůžu si ji vynachválit, můžu se zeptat na cenu ?

    Přijde mi, že po 18. narozeninách přichází už jen starosti :(

    OdpovědětVymazat
  13. jee pozdě ale přeci přeju všechno nejlepší:))
    a ta kabelak vypadá moc hezky,není nijak přeplácaná a to se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...