|| || || || || || || 

14. srpna 2010

... Prague

Tak tento víkend proběhla opět Praha :) Minule to byla Ikea, ale dnes pro změnu centrum ... káva, sushi, hadry, hadry a zase hadry :D znáte to :)))) + jsem si jela vybrat něco k mojim rychle se blíížícím "osuuuumnáctým" narozkám, ale o tom až jindy ... No ale jinak ulovila jsem pár doplňků, ale z čeho mám největší radost je můj nový "podzimo/zimní/jarní klobouk" :)))))) je úžasný, velký, elegantní - dokonalý prostě!!!! Brzy ho tu určitě uvidíte :))) ...

12 komentářů:

  1. Dobře zkombinovaný outfit =)
    Na tyhle holinky sem koukala, měli je v Metropoli..., jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty holínky jsou fakt zajímavý nápad, líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  3. To sushi vyzera super, yvzera to tak ze si si Prahu uzila:)

    OdpovědětVymazat
  4. :D ty holínky jsou srandovní a pěkné :) a sushi, mňamík, hned bych si dala

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalý outfit.Holinky bych si taky ráda pořídila.:)

    OdpovědětVymazat
  6. krasny prstunek a moc ti sluseji ty leginy!!!

    OdpovědětVymazat
  7. tvé holínky jsou překrasné a moc ti sluší. Líbí se mi taky prstýnek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. jééj konecne vidím na niekom sialene (v dobrom )gumaky.. :) ja mam tiez podobny par doma ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ten prstýnek je užasný!:)
    a tyhle donuty miluju,dneska jsem si je zrovna koupila:))

    OdpovědětVymazat
  10. sliny-nahánějící donught...výborně vypadající sushi.....a skvělej prsten!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím tě, hned ze začátku mě dostal ten tvůj náramek, moc hezký kousek.
    Ale vyhrává 6 fotka, jak profesionální.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...