|| || || || || || || 

3. května 2012

... dubnové tipy!

... pravidelná rubrika tipů za minulý měsíc je tu opět pro Vás ;) enjoy it!
Ziaja - kozí mléko (krém na ruce) - (49,90,- Rossmann - já kupovala za 24,90,-) :)))
V posledních týdnech si určitě mnoho z Vás všimlo, že plno bloggerek spolupracovalo se značkou Ziaja ... mě tato spolupráce nabídnuta nebyla a upřímně mě to ani nějak netrápilo, protože ta značka mě moc neláká. No ale minulý týden jsem v Rossmannu zaregistrovala 50% slevu na krémy od této značky. Což bylo samozřejmě lákavé a já neodolala a jeden krém jsem si vybrala - konkrétně na suché ruce, protože ty mě trápí neustále! Žádný zázrak jsem nečekala, ale můžu Vám říct, že lepší krém jsem snad neměla (ani můj ex-oblíbený z L'occitane se takhle rychle nevstřebal) vážně jsem z něj nadšená! Jeho vůni nevím jak popsat, ale já jí říkám "staro-milenecká" (pod tím názvem si představte co chcete sami) :D nijak mi nevadí takže paráda! Tenhle krém si budu kupovat rozhodně dále ....
Bioderma - Atoderm krém na ruce (cena tuším cca 120,- v lékárně)
Biodermu jak značku mám velmi ráda! Takže tenhle výživný krém jsem chtěla už dlouho ... no a upřímně žádný zázrak to tedy není. Čekala jsem od někoho daleko více. Vstřebání nic moc, vůně - "lékárenská" ale hydratuje a vyživuje ruce dobře. Takže tenhle používám spíš na noc, když je tak masný narozdíl od toho Ziaja, který můžu použít kdykoliv během dne bez obav, že budu mít ulepené ruce :)))))
Balea MORE BLOND AUFHELLEUNGS SPRAY (DM - cca 60,-)
Z tohoto kouzelného spreje na blonďaté vlasy jsem byla naprosto nadšená, když jsem ho v DM nedávno objevila. Používám ho hlavně na odrost ze kterého samozřejmě úplně blond vlasy neudělá, ale hezky mi je zesvětlil a ten přechod mezi melírem a mým odstínem vlasů nevypadal tak násilně. Takže já rozhodně kupuju další balení ;) Používá se úplně jednoduše - nastříkáte na vlasy (klidně na celou délku a nebo jen k odrostu) a vyfoukáte! Hlavně NEOPLACHOVAT! :)
Yves Rocher - Monoi de Tahiti (cca 150,- přesně už fakt nevím)
Tato toaletní voda bez alkoholu s vůní exotického ovoce mě okouzlila v zimě kdy jsem jí v YR objevila s 50% slevou! Věděla jsem, že v létě bude naprosto dokonalá! A taky že ano ... v těchto teplých dnech jsem jí už použila a je to opravdu nádherná vůně (přirovnala bych k vůni kokosu/tutti frutti/ananasu) :)))
 Benefit - High Beam rozjasňovač o kterém jsem psala nedávno -TADY- :)
Astor 002 sand - AGE VITALITY (DM - 99,-)
Tento korektor v "peru" mě zaujal nedávno v DM kdy na něm byla akce. Používám ho jen pod oči. Byla jsem překvapená jak je velmi je krycí, ale POZOR velmi rychle zasychá takže se s ním musí pracovat opravdu rychle jinak Vám pak půjde špatně rozmazat. Vždy jsem pod oči požívala Garnier rool-on, ale tenhle Astor mi přijde určitě lepší ;)
Estee Lauder 116 CANDY - Pure Color Lipstick (momentálně ve slevě na "jahodě" za 393,-)
Tuhle rtěnku od EL jsem jednou už měla, ale v jiném odstínu. Takže jsem věděla, že je moc příjemná, nevysušuje a má hlavně super výdrž!! Opravdu zvládne i třeba McFlurry (VYZKOUŠENO) :D a stále jí na rtech uvidíte! Tenkrát jsem si jí vybrala jak vidíte v krásném perleťovém malinovém odstínu a nelituji! ;)
Max Factor 2000 CALORIE (Rossmann ve slevě za 155,-)
Nedávno jsem dodělala oblíbenou řasenku One by One od Maybelline a chtěla jsem si ji koupit znova ... no ale v ten den byla v Rossmannu zrovna akce na tuto Max Factor, která mě lákala už nějaký ten pátek a četla jsem na ní plno pozitivních recenzí. Řasenka má velmi pěkný kartáček, dobře se s ním pracuje, neslepuje a je opravdu krásně černá! Nemám co vytknout! :)

China Glaze (kupuji -TADY- mají tam často velmi dobré akce - třeba kus za 40,- nebo 90,-) 
Poslední dobou jsem se do těchto laků opravdu zamilovala. Moc se mi líbí odstíny! Výborně se mi s nimi pracuje a krásně drží! :)))
zleva: Golden Enchantment, Dance Baby, Gothic Lolita, Entourage, Sexy in the City ;))

60 komentářů:

  1. Krém na ruce od Biodermy je právě na cestě ke mně tak jsem zvědavá jak bude vyhovovat mně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... jak jsem psala no není špatný, ale čekala jsem prostě více :) každopádně jsem zvědavá na Tvojí recenzi! ;)

      Vymazat
  2. Krém na ruce s kozím mlékem určitě vyzkouším. :) Jinak MF 2000 Calorie bych za nic nevyměnila, používám ji už hodně dlouho (nějakých 7 let určitě), poměr cena:výkon je super. Toaletka od YR voní úžasně, měla jsem ji taky. A rtěnka od E. Lauder vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej! :) no já jsem byla mile překvapená tou řasenku, protože celkově s Max Factor kosmetikou nemám moc zkušenosti a s řasenkama už vůbec ne tak jsem byla zvědavá! :)) jojo voní dokonale ... přesně typ vůně co já fakt můžu! :)

      Vymazat
  3. Ty laky, taky jsem na ne koukala . Vzdycky uz je mam v kosiku a pak si reknu ze mam x10 laku :D tak to vzdycky zrusim:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já právě od té doby si dala zákaz a v drogerii si laky už nekupuji vůbec a musím říct, že jsem to zatím fakt vydržela a nekupuji žádný jiné :)

      Vymazat
  4. ta rtěnka má úžasnou barvu :) krém od Ziaja vážně budu muset vyzkoušet, protože mi ho pořád všichni doporučujete =D =)

    OdpovědětVymazat
  5. Cha! Ten poslední modrý lak má supr barvu! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka je krásná. Jinak určitě musím vyzkoušet něco od Ziaja. Každý o tom píše a já furt nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo poslední dobou se Ziaja valí ze všech stran no :)))) ....

      Vymazat
  7. mam ráda tyhle tvoje tipy a kosmetický recenze :). ten krém Ziaja asi vyzkoušim, mam teď poslední dobou hrozně suchý ruce. ani jsem nevěděla, že v Rossmannu je prodávají, ale skočim se tam zítra podívat a snad bubdou mít :). a ta řasenka taky vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě těší! :) já to taky nevěděla, že je tam mají ... všimla jsem si až když jsem viděla tu slevu :D za nějaký čas je to opravdu výrobek ze kterého jsem fakt nadšená!! :)

      Vymazat
  8. tak pro ten blond sprej hned zítra běžím do DMka! :) dneska jsem tam byla, ale nevšimla jsem si toho, škoda:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušej, protože mě to přijde jako vážně super přípravek ... mají k tomu ještě šampon a kondicionér co jsem koukala :)

      Vymazat
  9. A tu vůni od YR ještě prodávaj? To si musím očuchat!:-) Jinak tu rtěnku od Estee Lauder mám taky a dokonce ten samý odstín!:-) A potvrzuji, že je fakt super!:-)

    Zvu tě na ESSENCE REBELS (limitovaná edice) GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak to netuším ... já jsem v YR nějaký čas teď nebyla takže fakt nevím, ale nedávno jsem na FB YR viděla něco velmi podobného, ale snad v modrém obalu??! tak možná to změnilo jen obal nevím ... musíš mrknout ;) jo? super, no je vážně krásná! :)))

      Vymazat
  10. taky ty laky vypadají božsky! sice ještě žádný china glaze nemám, ale chci je určitě zkusit, protože je vídám snad všude :) jinak mě asi nejvíc dostala ta jarní zelená... super barva! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo ta zelená mě také okouzlila a to jinak zelenou jako barvu moc nemusím, ale tenhle odstín je krásný! ;)

      Vymazat
  11. S tvou recenzí na korektor od Astor naprosto souhlasím, mám ho taky :-)Jinak krém na ruce mě láká, já mám z téhle řady jen krém na oči a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ten krém na oči jsem nedávno také někde viděla a celkem by mě i lákal tak si ho možná také pořídím ;)

      Vymazat
  12. Nedělá ten sprej nějaké výrazně žluté vlasy?Nebo je to opravdu přírodní blond? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výrazné určitě ne :) vypadá to opravdu přirozeně ... alespoň teda na mých vlasech :)

      Vymazat
  13. Ziaja krém na ruce je vážně skvělý. Používám ho už delší dobu. Ruce mám po něm jemnější hladší, krásně voní. V zimě jsem měla slabší nehty a po používání tohoto krému značně zesílili. Vůbec řada kozí mléko je super. Mám krém na tělo je hutnější, ale docela dobře se rozmazává,pokožku dělá krásně jemnou. Mám i krém na oční okolí, ale tam žádné změny nepozoruji. Mám v plánu koupit i další výrobky z této řady, ale v drogériích se víc výrobků bohužel nenajde. Takže hurá do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo četla jsem na obalu, že posiluje i nehty tak na tom asi opravdu něco bude i když já s nehty problém nějak nemám takže to asi nepocítím, ale jinak je opravdu úžasný!!

      Vymazat
  14. Ten sprej musím vzít mamce, používá stříbrný šampon od Lorealu a třeba tohle bude super na její odrosty :) Zaujaly mě i laky za 40Kč ve slevě? To je parádní cena, kolik stojí poštovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám zase na vymývání fialový od Swiss O Par :) jinak za 40,- byl ten modrý a ty zlaté třpytky ostatní 90,- a poštovné je také 90,- a nebo osobní odběr v Praze zdarma :)

      Vymazat
  15. Nelítají na tebe včely, když máš ten sladký parfém? :D:D Ne musí vonět nádherně, ten bych si taky nechala líbit. A moc mě zaujaly ty laky China glaze, už dlouho je chci vyzkoušet, hned mažu na tu stránku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene zatím jsem si toho nevšimla, ale babička se mi také smála, že na mě půjdou všechny vosy :D no uvidíme ... snad ne tedy :D:D jako ty laky jsou vážně super a já mám na ně teď lehkou "úchylku" prostě :D

      Vymazat
  16. ta rtěnka má dokonalou barvu a ty laky samozřejmě taky =)

    OdpovědětVymazat
  17. Nalákala jsi mě na tu rtěnku, na krém na ruce Ziaja, na laky a vůbec :-). Pěkná recenze ;-).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. musím souhlasit, že kozí mléko je naprosto úžasný krém - miluju ho :) také mě zaujaly laky china glaze.

    OdpovědětVymazat
  19. řadu kozí mléko já zbožnuju :D a na ten astor korektor se schválně kouknu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukni mě vážně moc vyhovuje za ty peníze moc super výrobek, který si určitě ještě koupím znovu :)

      Vymazat
  20. Tak ten sprej teda fakt musím mat hneť zajtra bežím do Dmkym...len dúfam že ho budú mať :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Co si rozhodně koupím tak je zesvětlovač. :)
    - v létě mám vždycky blond vlasy, ale chtěla bych víc. Jinak prý i pomáhá že si na hlavu nakapeš citrón a jdeš na sluníčko)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo o tom citronu jsem už také slyšela :D:D ale nějak nemám odvahu to vyzkoušet ....

      Vymazat
  22. bezvadné tipy a ách, ty laky! :D těším se, až nám je všechny ukážeš :)!

    OdpovědětVymazat
  23. Prodavačkou v Rossmannu mi bylo řečeno, že Ziaja je teď ve výprodejích proto, že u nich končí v sortimentu:-(
    Jinak na Max Factor nedám dopustit a obzvlášť jejich řasenky jsou skvělé.
    Vůně s Yves Rocher vypadá skvěle, možná se na ní zajdu kouknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee tak to je škoda, že tam končí :((( u nás ve městě je ještě Schlecker a tam mají pleťové krémy Ziaja tak snad tam budou mít i krémy na ruce ... musím to omrknout :)

      Vymazat
  24. Tak můj MUST HAVE seznam se zase trošku rozšíříl :D ten sprej z DM mě docela láká ale nikdy jsem to ještě neviděla takže se trošku bojím jak moc to zesvětluje... i toho Swiss O Par šampónu se bojím tak hned jak něco našetřím jdu vykoupit DM a budu testovat :D no a kdyby ses hodně nudila můžeš to zesvětlování zdokumentovat byla bych moc ráda mám podobnou barvu vlasů (tu přírodní) a trošku zesvětluju melírama +sluníčkem jenže ty melíry se tááák prodraží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zesvětlení není opravdu nějak extra výrazné takže se neboj a toho fialového šamponu už vůbec ne, protože ten ty blond odstíny jen krásně zvýrazní a případně minimalizuje žluté/zrzavé odstíny :)

      Vymazat
  25. Chtěla bych tu Ziaju zkusit, když je tak chválená :) Tak třeba někdy ;)

    www.unusualfashiondream.blogspot.com - Všechny mile ráda přivítám na mém blogu a ještě více mě potěší follow :)

    OdpovědětVymazat
  26. wow!Úžasné věci!Balea výrobky mám ráda.Krásné laky)
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Na to kozí mléko se chystám už dloouho. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Rtěnka & řasenka) A ta sbírka laků, wohoo:)

    OdpovědětVymazat
  29. Strašně mě zaujal ten sprej od Balea na blond vlasy! Ten musím mít a doufám, že bude alespoň maličko fungovat :-))

    OdpovědětVymazat
  30. Ta vůně musí být vážně skvělá. Mám ráda ovocné vůně, hlavně teď na jaře a v létě :). Právě jsem dělala recenzi pavfém od Ewy Farné a je to taky taková ovocná vůně- http://shopaholicky.blogspot.com/ :).

    OdpovědětVymazat
  31. Max Factor 2000 CALORIE je teď moje oblíbená řasenka :-) A Chinu nakupuju taky tam :-) Ale teď už nesmíííííím, po interbeauty už nééé! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já objednala včera další dva laky!!! jsem hrozná, ale také jsem si tam dala už ZÁKAZ!!!! :D

      Vymazat
  32. Ten korektor chci taky :)) :D
    A chinu glaze bych chtěla taky někdy vyzkoušet :) ...

    gabulka-lovelygirl12.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  33. ten sprej na blond vlasy vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, už delší dobu si chci zesvětlit vlasy na světle hnědou, ale nechci je zbytečně odbarvovat.Myslíš, že když si koupím ten sprej, tak se mi zesvětlí?Mám tmavě hnědé vlasy, používala bych na celou délkku.Děkuji moc za odpověď a fakt super blog!!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, tmavě hnědé Ti to určitě zesvětlí :) ale nevím teda jak to bude vypadat na celé hlavě spíš zkus nejdříve nějaký spodní pramínek a uvidíš jak to na Tobě bude fungovat! :)))

      Vymazat
    2. Děkuji moc.:))Bohužel je mam barvene na tmavo, ale tak uvidim.:)Ješte jednou moc děkuji!!!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...