|| || || || || || || 

9. května 2012

... Topshop - Studded Slippers!

... letos už nějaký ten čas sháním pěkné balerínky/mokasíny, ale stále né a né mi nějaké padnout do oka. Takže jsem to vyřešila jednoduše a objednala si tyhle černé mokasíny z Topshopu, Byla to má první objednávka a proběhla naprosto bez problémů - za 8 dní jsem měla botky již doma :) Mám z nich velkou radost, protože jsou opravdu krásné a chodí se v nich skvěle!! Kdo by měl o ně také zajem tak momentálně mají tyto černé už vyprodané, ale mají je ještě v NUDE odstínu - stojí 28£ a poštovné do ČR je 6£. Bohužel jsem teď v pražském Topshopu nebyla nějaký čas takže nevím jestli je mají i tam a nebo už také ne ... 
Dále jsem založila jak jsem v minulém článku zmínila Lovely Things ... STORE! mrkněte a třeba si něco vyberete ;)))) ... no a nezapomeňte na giveaway8, která končí již dnešní půlnocí !! ;)
 ... a jako bonus jsem k objednávce přihodila tyto krásné rukavice, které byly ve slevě z 16£ na 1£ :))) no nechte je tam za tu cenu, že? V zimě pak jako když je najdu ;)

33 komentářů:

  1. vypadají hrozně pohodlně:))

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si je objednávala, jen mám ty nude:) A v pražském Topshopu je nemají;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají nádherně. Moc se mi líbí i ty nude :)

    OdpovědětVymazat
  4. super botičky a ty rukavice jsou bombový za takovou cenu =)

    OdpovědětVymazat
  5. To mi nedělej :D, já je miluju !

    OdpovědětVymazat
  6. jsou skvělý, chci si je koupit v nude barvě.
    v topshopu jsem byla, ale nemají je tam ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jj, ty jsou vyborny :)
    taky jsem nad nimi uvazovala, ale odradil me ten material, ja vlastne asi zadne nekozene boty nemam a trochu se toho obavam ...(posledni nekozene drou neskutecne :/)

    OdpovědětVymazat
  8. mně se líbí víc ty nude, ale bála bych se objednávat botky, protože by mi pak nemusela sedět velikost, anebo by mě někde tlačily apod. mám s botama v poslední době dost smůlu, takže riskovat to nebudu ... :(
    ale jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. topanky sa mi nepacia :) ale kademu sa paci nieco ine, ze? :) a tie rukavice, krasne :) a ano, kto by ich za taku cenu nezobral :D

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasný :)))) ano byl by to přímo hřích je nekoupit, haha :D ...

      Vymazat
  10. Botky jsou super, ale já bych se na ně asi necítila. Ale ty rukavice mě dostaly!:-) Ty chci taky:-D

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  11. Botky jsou fajn, ale já bych si je asi nekoupila :( nějak se necítím v tomto stylu :) ale rukavice jsou MOOC fajn :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Botky bomba,
    kdyby byly nerozbitné za tu cenu : '(

    OdpovědětVymazat
  13. A ještě je mají v takové mint barvě, ale černá je stejně nej :).Doufám, že je brzy uvidíme v nějakém outfitu:).

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou úžasné! Abych pravdu řekla, tak se mi tenhle styl bot líbí nejvíc se cvočky jako máš ty! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ty rukavice jsou nejlepší! Botky vypadají taky krásně, akorát mě příjdou trochu děsivé :D Já jsem zase na něco trochu jemnějšího, takže pro mě by asi nebyly :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. ty rukavice jsou uzasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ony v praze byly, ale celkem rychle se vyprodaly..já to naštěstí stihla :D možná je ale přivezli znovu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Topanky su super, rukavice chutne a veci v obchode mas super, skoda, ze posielas len do ciech. Lebo to tricko s vlkom... :)

    OdpovědětVymazat
  19. jééj, ja ich mám tiež, takisto som objednávala z UK a keď má človek už nejaké botky z Topshopu doma, myslím že velikost sa dá trafiť. akurát mi na nich vadí tá tenučká podrážka, predsa za tisícovku by som čakala možno troška lepšiu kvalitu.
    nak už aj v Zare majú podobné a nevyzerajú vôbec zle :) :D

    OdpovědětVymazat
  20. ááá! ty mrško, jsou úžasný, taky je chci :P :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...