|| || || || || || || 

27. srpna 2013

... bílá skort :)

Hezké odpoledne! Minulý týden jsem naštěstí zkoušku úspěšně udělala. Takže tento čtvrtek mě už čeká poslední :) Počasí venku bohužel vypadá tak jak vypadá, ale já dnes pro Vás mám ještě jeden letní outfit s bílou skort. Minulý měsíc tady byl outfit s černou a musím říct, že v té se cítím o hodně lépe a tuhle bílou nejspíš pošlu dál ... Já prostě na ty světlé barvy vůbec nejsem. Co mě ale moc teď baví je bílý lak na nehtech. Co vy a bílá barva? :)

Tričko - Pimkie
Skort - choies.com
Kabelka - asos.com
Sandálky - Ann Christine
Náhrdelník - mynamenecklace.com
Hodinky - Michael Kors
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

22 komentářů:

  1. Moc se mi outfit líbí, prostě kočička. :)Ony ty tygrované vzory vůbec nevypadají zle, když se umí pěkně sladit. :)

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný jednoduchý outfit <3 ta skort je skvělá !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit.. ten přívěšek je opravdu bomba :)*

    OdpovědětVymazat
  4. Velice povedené :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš hubené nožky! Krása! :)) a ta bílá ti moc sluší, ale lásku k černé já naprosto chápu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se naopak líbí víc ta bílá než černá, ale moc ti sluší oboje :))

    OdpovědětVymazat
  7. kráásne kraťase ;)

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/
    prosím budeš ma sledovať ? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skort v bílé barvě se mi moc líbí, ale je docela nepraktická řekla bych. A bílý lak jsem si taky v poslední době dost oblíbila, dokonce ho mám právě na nehtech! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem jednoznačně za černou ! :)
    Ty si můžeš dovolit i tu bílouvariantu, sluší ti :))

    OdpovědětVymazat
  10. Joo, nad skort docela uvažuji, ač na trendy moc nejsem :D
    Jinak také jednoznačně hlasuji pro černou variantu, je taková elegantnější.


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nech si ji, nehorázně ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. bílý lak na nehtech se mi také moc líbí, ty šortky jsou na tobě super.. já je nemohla sehnat v mojí velikosti :-(

    http://onceuponatimeside.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Zkoušela jsem ten kód ANGEL a už je to v pořádku ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Outfit pěkný, postava úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné!

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovědětVymazat
  17. mě se tahle kombinace s bílou naopak moc líbí, možná více než ta černá. jednoduchý a krásný :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se mi bílá moc líbí, být tebou, tak si jí určitě nechám. :))

    OdpovědětVymazat
  19. Taky se mi bílá moc líbí, být tebou, tak si jí určitě nechám. :)) women outwear

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi to líbí, skort jsem super! Jinak bílou mám ráda, ale ne ve velkém množství, co se teda oblečení týče. Bílý nábytek třeba miluji.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...