|| || || || || || || 

22. srpna 2013

... řetízek se jménem z mynamenecklace.com

Hezké odpoledne! Dnes je tomu přesně 21 let co jsem se narodila. Pamatuji si, že někdy v 15letech jsem si říkala jaké to asi bude a hrozně se těšila, až mi bude přes 20 let a ani jsem se nenadála a je to tady... zvláštní pocit. Ale dost takovým řečem. Dnes Vám chci ukázat dárek od e-shopu mynamenecklace.com v podobně pozlaceného řetízku se jménem. Tenhle typ řetízku jsem si přála už delší dobu takže mám z něj opravdu velkou radost a můžete si být jisti, že teď v outfit postech ho uvidíte velmi často. Přesný typ, který mám já je -TADY- (délku mám 40cm a je tak akorát - uvidíte někdy příště v postu na mě) vybírat ale můžete i z jiných druhů (stříbra, růžového zlata, monogramu, náramků aj.) viz. -TADY- :) Objednávala jsem 7.8 a balíček jsem měla doma 19.8. Poštovné je zdarma a kdyby někdo z Vás měl opravdu zájem objednat, tak použijte kod ANGEL a bude vám odečteno 10% z ceny. Co vy a řetízky se jménem? Líbí/Nelíbí? Nebo dokonce Vám to přijde hloupé aby každý cizí člověk věděl vaše jméno? :)
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

41 komentářů:

  1. Já mám svůj řetízek se jménem z dob, kdy jsem byla táááhle malinká :) Dostala jsem ho od tety z Německa, takže místo Denisa je na něm Denise. Je zlatý a písmo je o dost menší, ale tak mi to vyhovuje více :) Dlouhou dobu ale ležel pouze v krabičce a teprve nedávno jsem ho začala nosit.

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou je hrozně krásny,vždy jsem si takový přesně přála :)Uvažuji,že si ho také koupím. Vůbec mi to nepříjde hloupé,aspon si tě lidé lépe zapamatují :D :)

    http://styletellers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc pěkný, přeji si takový už pár let, ale nenašla jsem se svým jménem. Určitě na to kouknu a možná i objednám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravě v tom e-shopu je super, že si člověk může nechat vyrobit na přání jakékoliv jméno :)

      Vymazat
  4. Je vážně moc hezký! :) Takový řetízek by se mi taky moc líbil, akorát nemám zrovna moc v lásce svoje jméno takže.. :D Už se těším na outfity♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu mi to připomíná Carrie ze Sexu ve městě, ta taky nosí se svým jménem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti připomíná správně :) tohle je zrovna právě ve stylu Carrie, ale na vyber jsou i jiné styly písma ;)

      Vymazat
  6. Mě se tyhle řetízky strašně líbí:) Akorát nerada objednávám věci z internetu, ale třeba se k tomu někdy dokopu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak to ja jsem úplný opak :) na nakupování na netu jsem už pomalu závislá :D

      Vymazat
  7. Tiež by som si niečo také priala :) Akurát si myslím, že moje meno je príliš dlhé :D

    OdpovědětVymazat
  8. krásný řetízek a krásné jméno máš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dříve jsem ho strašně moc chtěla, ale pak mě to nějak přešlo. Ale stále se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten je nádherný! Také bych takový brala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ooo bože ten je nádherný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ten je nádherný. řetízky se jmény se mi moc líbí. jinak všechno nejlepší! ať si šťastná:-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. tieto řetízky sú fakt dobré výmisli, aspon sa ťa každý nemusí pýtať ako sa voláš:)pokiaľ si to nevšimne. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Řetízek se mi moc líbí! Chtěla jsem si ho hned objednat, ale píše mi to, že platnost kódu ANGEL už vypršela :-(
    Všechno nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi ani neříkej :/ hned jsem jim napsala jak je to možné .... dám Ti pak vědet ju :) a děkuju moc!

      Vymazat
    2. To budeš hodná, díky :-) Taky mi to přišlo zvláštní... Že vlastně v ten samý den by už platnost vypršela.

      Vymazat
  15. Podobný řetízek jsem dostala loni k Vánocům od táty. Je z chirurgické oceli, ale nemá příliš kvalitní ta očka, co drží řetízek, takže se mi už 2x rozjel a musela jsem si ho nechat ve zlatnictví opravit.
    Líbí se mi to ale moc. A to že lidi vidí moje jméno, je spíš plus, alespoň nenastávají trapné okamžiky "jakžejsitoříkalažesejmenuješ?" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z chirurgické oceli jsem je viděla také prodávát, ale bohužel nikde jsem neviděla své jméno :/

      Vymazat
  16. Hezke, ale dat tisic korun za neco co neni stribro ani zaloto, ale obycejna bizu? To fakt ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikdo Tě nenutí si to ho koupit :)

      Vymazat
    2. Kde jsi přišla na to, že je to bižu? V popisku se píše, že jde o pozlacené stříbro...

      Vymazat
    3. Obycejna bizu to fakt neni, protoze po roce noseni je retizek stale jako novy. Takze je pozlaceny :)

      Vymazat
  17. Hezke, ale dat tisic korun za neco co neni stribro ani zlato, ale obycejna bizu? To fakt ne :D

    OdpovědětVymazat
  18. řetízek se mi líbí moc, akorát bych si tam dala jméno přítele :)

    OdpovědětVymazat
  19. Je nádgerný ;) http://teencosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Dodatocne prajem vsetko najlepsie. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Very beautiful and sweet chain ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné, přemýšlím, že si taky jedne pořídím :)


    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, kterou plánuji již brzy ukončit!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  23. Mě to přijde strašně hezké a roztomilé. Sama bych ho chtěla k narozeninám dostat. Tak uvidíme :) Těším se na něj v outfitu :)*

    OdpovědětVymazat
  24. Hezké, taky by se mi takový hodil :)

    OdpovědětVymazat
  25. Opožděně přeji všechno nejlepší :)) ten řetízek je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  26. já nosím iniciálu, ale tohle je také krásný :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ten je nádherný. Také bych takový chtěla, ale ve stříbrném :)

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za tip. Nedalo mi to a objednala jsem si jej také :) Garantují dodání do Vánoc. Tak se budu těšit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...