|| || || || || || || 

26. března 2014

... mix novinek :)

Rozhodla jsem se, že budu teď dělat častěji články s random fotkama z mobilu, protože do něj fotím celkem dost a myslím, že kvalita není úplně nejhorší. Je pravda, že většinu fotek sdílím i na mém instagramu, ale né všichni mě určitě sledujete a za druhé tam u fotek se nijak víc nerozepisuji atd. Proto doufám, že tento typ článků, které budou dost i povídací uvítáte :) Minulý pátek bylo tak hezky, že jsem dokonce už vyrazila v těchto černých mokasínách, které mi přinesl Ježíšek. Hrozně moc se mi líbí jak hezky ladí s popruhem k Hamiltonce. Paty jsem si pro jistotu zalepila už doma, ale i tak po celém dni jsem je měla odřené a bolavé. Doufám, že je rozchodím jinak budu fakt naštvaná :/

Nedávno jsem konečně prodala žehličku na vlasy, kterou jsem kdysi chtěla primárně kvůli tomu, že s ní jdou tvořit hezké vlnky. Bohužel mi to ale nikdy nešlo :D Proto, když jsem četla o "zázraku" jménem konická kulma se kterou Vám vlnky vydrží i druhý den rozhodla jsem se žehličky zbavit. Obratem jsem si objednala tuhle kulmu od Remington a jsem teď nejvíc spokojená. Hrozně dobře a lehce se s ní pracuje a co je hlavní ty vlnky mi opravdu vydrží do druhého dne (vlastně druhý den jsou ještě hezčí) a to si je vůbec ničím večer nezafixuji a ráno mám krásný účes :)

... druhý den ráno :)

Letos jsem již s předstihem připravená na léto, protože jsem dostala tyhle krásné neonově oranžové plavky Triangl. Pokud sledujete instagram tak je asi znáte, protože jsou hlavně mezi bloggerkama dost rozšířené. Pokud ne, nevadí. Jednoduše jsou to plavky, které jsou vyrobeny z neoprenu. Rozhodně se nejedná o levnou záležitost, ale myslím, že cena bude určitě odpovídat kvalitě a jen tak něco vydrží :)

Dále se ke mě dostal další "zázrak", který opět hlavně na instagramu dost frčí co jsem si všimla a to je Tiny Tea. Což je bylinkový, detoxikační čaj, který by měl zlepšovat pleť, podporovat trávení, zmírňovat nadýmání a dokonce jsem četla, že se po něm slečny cítí plné energie. Tohle všechno samozřejmě by mělo fungovat s nějakým zdravějším jídelníčkem a pohybem. Pije se 2x denně nejlépe půl hodiny před jídlem. Já jsem teď přesně v půlce pití a upřímně musím říct, že pozoruji mírné zlepšení pleti, ale ty ostatní věci zatím nějak ne. Každopádně jak to tak bývá mám z toho dobrý pocit, že pro své tělo něco dělám a ze začátku mi teda čaj chutově ani nechutnal, ale za pár dní jsem si ho oblíbila, že se na něj ráno vždy i těším :)

Domácí sushi jsem chtěla zkusit už hrozně dlouho a proto jsem měla radost, když jsem nedávno k svátku dostala od mamky na něj suroviny. Musím se trochu pochlubit, že napoprvé se mi povedlo celkem dobře. Dělala jsem s okurkou, lososem a krabí tyčinkou. Jen jsem měla trochu problém se zabalením rolky, protože nemám tu podložku na které se to dělá. Takže jsem si vypomohla silikonovým válem :D (kupodivu to s ním šlo taky dobře jen co jsem zjistila, že musím dávat méně rýže abych ty rolky vůbec zabalila). Momentálně jsem si tu podložku na sushi objednala na ebay tak jsem zvědavá. Děláte doma někdo sushi?:)
O tohle se s Vámi taky musím podělit, protože je to hrozná dobrota a hlavně je to zdravé! Jedná se o green smoothie, které jsem chtěla už také vyzkoušet delší dobu, ale nebyla jsem si jistá kombinací špenátu a ovoce. Teď vím, že nebylo čeho se bát. Jako první jsem vyzkoušela kombinaci banánu + baby špenátu + 100% ananasového džusu a bylo to vážně výborné. Jako další jsem zatím vyzkoušela opět banán + pomeranč + baby špenát + okurku + 100% ananasový džus + voda no a opět moc dobré! Vážně doporučuji vyzkoušet, člověk do sebe dostane porci zeleniny, ovoce a zasytí to + je to vážně moc dobré :) V nejbližší době se chystám na kombinaci s avokádem. Děláte si green smoothie? Mátě nějaký oblíbený? Budu ráda za Vaše tipy :)
Aby to nevypadalo, že piju a jím jen všechno zdravé. Tomu opravdu tak není, ale všeho s mírou znáte to :)))
S teplejším počasím na mě i letos přišla hrozná chuť na caramelové frappé z Mc Café, které mám hrozně ráda a nejraději bych si ho hlavně v létě dávala každý den :D

Minulý pátek jsme si zašli s přítelem na tuhle kalorickou bombu a hrozně moc jsme si pochutnali. Ale příště si dám jen ten bacon burger bez amerických brambor, protože takhle toho bylo na mě moooc :D

Teď taková menší kravinka pro ty co mají rádi kávu do kelímku. Naposledy jsem si ve Starbucks koupila tenhle eco kelímek (tuším teď za 49,-) se kterým když tam pak přijdete a objednáte si do něj kávu dostanete 10,- slevu na nápoj. Já to teda takhle v plánu využívat nemám. Spíš jsem si to koupila, že si do něj budu dělat kávu z našeho Tassima :D (jo dobře možná si teď někdo klepete na čelo, že budu pít doma z kelímku), ale mě to přijde jako super věc :)
Hrozně moc bych chtěla začlenit do mého šatníku sukně a proto jsem si včera koupila tuhle růžovou krásku v H&M a doufám, že se mi to podaří je nosit více :) Ve skutečnosti má hezčí žvýkačkově růžovou barvu. Jinak mě hrozně zarazilo jak je ta sukně těžká to jsem ještě u žádné jiné nikdy neviděla ....

Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

20 komentářů:

  1. tahle sukně se mi v nové kolekci H&M též moc zalíbila :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. ano, taky jsem si ji včera potěžkala a proto ani nevyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně zvláštní to jsem ještě nikdy nic takového neviděla. Když jsem si jí nesla v tašce domů tak jsem si připadala jak když tam nesu spíš nové boty :D

      Vymazat
  3. já mám ze Starbucks klasickou termosku, a klidně jí doma také používám :D plavky se mi líbí moc, a já s čajem pravděpodobně začnu zítra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já mám termohrnek a dřív jsem s nim doma také pila :) pak dej vědět jaké si vypozorovala účinky na sobě ;)

      Vymazat
  4. ten eco kelímek je klasicky z papírového materiálu? nebo plastový?

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pár otázek na plavky. Jak ti sedí? Nedělají bochánky, nepůlí tě, nejsou zaříznuté? Vím, že máš krásnou postavu, ale stejně...nemám zkušenosti s neoprenem. Taky by mě zajímalo jestli nejsou v rozkroku moc úzké. Chystáš se přidat nějaké fotky v plavkách? Já nemám odvahu na netu zveřejňovat cokoliv, takže chápu, když do toho nepůjdeš....pa Ifka_margalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedí mi perfektně. Měla jsem trochu obavy jakou velikost zvolit, ale mám vršek i spodek M a bez problémů. Právě ten neopren je takový hodně zvláštní materiál ty kalhotky jsou takové nevím jak to popsat - hezky pevné, drží tvar a právě vůbec se mi do bok nezařezávají. Co se týče rozkroku tak je normální, úzký určitě není. No momentálně fotky v nich tady v plánu dávat nemám :)

      Vymazat
  6. Ty plavky vypadají tak úžasně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. plavky jsou nádherné, také by se mi líbily ale ta cena....uvidím, možná si na ně našetřím :) a na green smothie se chystám! Snad mi to bude chutnat, mám docela strach z toho špenátu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten špenát tam vůbec není cítit :) fakt toho se neboj ... jinak dnes jsem zkoušela s tím avokádem a bylo to také moc dobré :)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí takový články, super! A plavky triangl jsou skvělým důkazem, jak blogová masáž funguje. Když jsem je viděla loni poprvé na Czech chicks, řekla jsem si to jako vážně, takto hnusný plavky? Ale jak je pořád někde vídám, začínají se mi naopak dost líbit. Nejvíce mint varianta nebo ta se síťkou kombinovaná s lesklým spodkem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš úplnou pravdu. Já je poprvé viděla také u holek a teda byla jsem z nich nadšená hned napoprvé. Mint varianta se mi také líbí. Vlastně jsem měla hrozný problém si vybrat jeden typ a barvu. Vybírala jsem je asi dvě hodiny :D

      Vymazat
  9. kulmu mám doma a souhlas - vlnky mi vydrží klidně i třetí den:) je to skvělá věc. jinak sushi ti závidím! vypadá skvěle:) a ty plavky.. nádherné!
    tu sukni z hmka jsem si dneska zkoušela a byla mi bohužel i 34 velká - jak je těžká, tak mi klouzala dolů..ale je fakt krásná!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Kelímky na doma jsou fajn, také občas nějaký používám :D
    Jinak ty plavky jsou zajímavé!

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Green smoothie určitě vyzkouším a to sushi se ti povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  12. sukna je nádhernáááá i tie baleríny su top :) musím aj ja vyskúšať nejake smoothie :D

    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem tu sukni zkoušela, ale ta váha mě až odradila...

    OdpovědětVymazat
  14. Ty plavky jsu super :) mohla bych se zeptat, jaky mas obcod kolem hrudniku a boku? Vubec nevim, jakou velikost vybrat (vaham mezi m a l) :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...