|| || || || || || || 

14. března 2014

... a zase ta vesta :)

Jestli letos využiji nějaký kus oblečení tak je to právě tahle chlupatá vesta, která se tu objevuje už po několikáté. Předem se omlouvám koho už nudí, ale já si jí vážně zamilovala a to jsem si zpočátku nebyla vůbec jistá zda ji unosím. Momentálně ji už nenosím, protože tenhle outfit je starý asi týden. Včera jsem si vyrazila jen v tričku s křivákem a bylo mi teplo. Venku je vážně nádherně takže vestu na chvíli odkládám (pokud nepřijde nečekaně zase zima :D což ale pochybuji). Dnes mám volný den ve škole takže vyrážím do knihovny pro nějaké knihy na seminárku, kterou mám na příští týden a poté budu s přítelem. Přeji hezký a slunečný víkend :)





Vesta - sheinside.com
Křivák - sheinside.com
Košile - sheinside.com
Kalhoty - Topshop
Boty - Pimkie
Kabelka - Lindex
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

11 komentářů:

  1. Chápu tě, vesta i křivák jsou totiž úplně skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu vestu bych taky nosila pořád, je fakt nádherná! Jinak i košile je skvělá, mám skoro stejnou a miluju ji :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. já kožešinovou vestičku nosím také pořád! a s tím počasím - dneska u nás prší :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Naaadherny boty! :) Ale i ta bunda je super.

    OdpovědětVymazat
  6. Kalhoty, tričko i kožená bunda super. Kožešinové vesty miluju, ale tahle na mě bohužel působí moc uměle. Jinak ale pěkná kombinace :-)
    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...