|| || || || || || || 

18. listopadu 2015

... nové kalhoty :)

Hezký den. Tak jak jste si užili včerejší volný den? Já jsem ho trávila s rodinou u babičky. Momentálně jsem docela v šoku ze současného počasí, kdy jeden den nosím tričko, křivák a druhý den se zase trochu ochladí na svetr, bundu a začne pršet. Následující den se situace opět opakuje a já vyrážím jen v tričku a křiváku. Mám trochu obavu, že v tomhle oblečení pojedu snad i na vánoční trhy, haha :) Jako sice netoužím po nějakých mrazech - 15°C a nejsem jedna z těch, která je věčně nespokojená a hrozně se diví a nadává, že v létě je hrozný vedro a v zimě zase zima. Jak nečekané, že :))) Ale tohle počasí mi v půlce listopadu přijde opravdu velmi zvláštní. Takhle hezké dny nejsou někdy ani na jaře. Přemýšlela jsem, že si při lednových výprodejích pořídím letos další UGG, ale nemá to cenu vzhledem k tomu počasí si pořizovat ani nový kabát natož další teplé válenky. No užívejme si tyhle hezké dny, protože letošní podzim se opravdu povedl. Můj dnešní outfit je z pondělí a měla jsem na sobě hned několik nových věcí, které jsem tady ukazovala zatím jen v new-in článku, ale na sobě ještě ne. První věc je křivák z Mango outletu, který teď nosím denně a další jsou kalhoty ze Zary, které jsem měla poprvé na sobě a jsou bezvadné. Mám pocit, že se ke mě perfektní hodí. Poslední věc jsou mé nejnovější hodinky danielwellington.com, které (překvapivě) nosím teď úplně nejraději a připomínám stále slevu 15% s kódem hereangel, která platí až do 15.ledna 2016. A také mám novou kabelku z e-shopu kabelkyzesveta.cz ze kterého jsem před časem již jednu kabelku objednávala. Mají poštovné zdarma a jsem s nimi moc spokojená. Dají se tam vybrat zajímavé modely. Tahle je to takový "pytel" s popruhem, ale super praktický do kterého se toho dost vejde a nosím ji často v případě, že táhnu někam něco těžkého a nechci si ničit své oblíbené kabelky MK. Znáte to :)))) Přeji hezký zbytek dne.neww_Xe847
DSC_0742_YMax dgrgtgg DSC_0748_YMax DSC_0758_YMax dsddd dwrer
Křivák - Mango
Tričko - Mango
Košile - ???
Kalhoty - Zara
Boty - Deichmann
Sluneční brýle - Primark
Kabelka - kabelkyzesveta.cz
Hodinky - danielwellington.com (15% sleva s kódem hereangel)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

15 komentářů:

  1. Ty kalhoty jsou super, se mi moc líbí ! :-)

    http://verablossom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle kombinace ti fakt sekne ;) ten křivák se mi strašně líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na některých fotkách si mi úplně připomněla Natálku Kotkovou, taky taková usměvavá blondýnka:) Moc ti to sluší :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. kalhoty pěkné, ale ten křivák se mi líbí pravdu hodně:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty kalhoty jsem se dívala jsou krásný a moc ti sluší!!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. Kalhoty jsou skvělý, strašně moc ti sluší :) A křivák k tobě prostě sedí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opet ti to moc slusi, kalhoty jsou super.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Skvele zladený outfit, každý jeden kúsok sa perfektne hodí k tomu druhému :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, také jsem si nedávno kupovala úplně nové kalhoty z tohohle sekáče a musím říct, že na to, že je to sekáč, tak je to velká paráda :) Asi proto, že vykupují od lidí a dávají pozor na kvalitu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...