|| || || || || || || 

30. listopadu 2015

... vánoční večírek s Braun :)

Krásné pondělí. Stejně jako v loňském roce, tak i letos si společnost Braun připravila pro několik bloggerek vánoční večírek. Pokud si pamatujete, tak víte, že jsem na něm byla i loni a upřímně musím napsat, že tato akce od Braun je z mého pohledu oproti jiným akcích vždy naprosto perfektně připravená a promyšlená do detailu. To se mi fakt líbí. Letos se večírek konal v příjemné kavárně Cafe Pointa. a akci moderovala sympatická Zorka Hejdová. Jako doprovodný program pro nás byl připraven workshop s paní Radkou Křivánkovou, která je držitelka dvou guinness rekordů v balení dárků (toho největší a nejmenšího) a také stejně jako v loňském roce byla k dispozici kartářka, kterou já i letos raději vynechala. Moc těmto věcem nevěřím, ale zároveň z toho mám trochu strach. Takže prostě raději ne. Mimo jiné nám bylo samozřejmě představeno několik novinek. Mě osobně nejvíce zaujala limitovaná vánoční edice Braun Face což je první epilátor na obličej a zároveň čistící kartáček takže super 2v1 produkt. O ten si rozhodně musím napsat Ježíškovi. Také nechyběl krásný vánoční stromeček na který jsme si každá mohla napsat svoje přání a výborný raut, kde jsem si dala svůj letošní první bramborový salát s řízkem. Takže opravdu Vánoce se vším všudy :) Při odchodu každá z nás dostala krabičku makronek, horký jablečný mošt a dáreček, který jsem se rozhodla věnovat do giveaway, která se zde objeví už zítra! Takže nezapomeňte sledovat můj blog :)DSC_1494
DSC_1863 DSC_1589 DSC_1600 DSC_1748 DSC_1751 DSC_1914 DSC_1769 DSC_1800 DSC_1521 20151126_175829_YMax IMG_20151126_180213_Xe847 IMG_20151126_181233_YMax IMG_20151126_183731_YMax DSC_1820 DSC_1504 DSC_1513 DSC_1517 DSC_1932 IMG_20151127_110236
Většina fotografií je od Martina Svobody. Bohužel v kavárně bylo docela šero a já měla pouze mobilní telefon takže mé fotky jsou nic moc.
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

5 komentářů:

  1. Muselo to být super a já zrovna místo toho slavila svoje narozeniny, achjo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. S kartářkama to mám podobně :D jinak to vypadá na fajn večírek:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle akce musela být super :). A ty makronky, mnam! A na kartářky mám stejný názor, raději vždycky vynechám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite akce opet povedene.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...