|| || || || || || || 

5. listopadu 2015

... podzimní novinky a nákupy v Drážďanech :)

Opět se mi doma nastřádalo několik novinek, které vám chci dnes ukázat a také napsat pár slov k našemu výletu z minulého týdne. První horká novinka jsou mé nové hodinky od danielwellington.com. Jak víte už mám doma dvoje a toto jsou tedy mé třetí. Jelikož ty dvoje moc ráda a často nosím, tak když jsem si mohla vybrat další neváhala jsem, protože tento nový model Dapper York se mi hrozně moc líbí. Hlavně díky modré ručičce a novince v podobě datumovky, která mi u těch starších modelů doposud chyběla. Na fotce působí možná jako černé, ale jsou tmavě hnědé. V dalších outfit postu vám je ukážu lépe nafocené. Jinak dostala jsem samozřejmě i slevový kod na 15%, tak kdo by měl zájem - hereangel a platí do 15.ledna 2016. Další velká novinka, kterou jsem s vámi sdílela zatím jen na facebooku je že jsem připojila do týmu Cosmobloggers. Z čehož mám velkou radost, protože tento projekt časopisu Cosmopolitan sleduji již od začátku a moc se mi líbí. Věřím, že tato spolupráce přinese pro blog jen samá pozitiva a to jak pro mne, tak i pro vás. Nové možnosti ve formě různých zajímavých soutěží a akcí. A teď už k těm dalších novinkám. IMG_20151103_135008
Spodní prádlo na blog úplně často nefotím, ale dnes jsem udělala výjimku a musím vám ukázat tuhle krásnou, fosforově oranžovou podprsenku z Lindexu, kterou jsem pořídila před pár dny ve slevě na jejich e-shopu. Poslední dobou mě tyhle krajkové podprsenky bez výstuže moc baví. Také jsem v DM neodolala séru na růst řas. Používám ho zatím krátce, tak vám své dojmy napíšu až zase v kosmetických tipech.
IMG_20151105_114344
Včera mi také přišel balíček od Dermacol, který obsahoval tělovou kosmetiku Body Love Program v krásných nových obalech a vylepšenou vůní a recepturou. IMG_20151105_122819
Další nová kosmetika, kterou jsem si nedávno objednala z feelunique.com je řada Zoella Beauty. Vsadím se, že plno z vás tuto kolekce již zaregistrovalo. Já se přiznám, že nejsem vůbec fanynka Zoelly a vlastně pořádně o ní ani nic nevím, protože na YT koukám úplně minimálně, ale tyhle roztomilé produkty prostě nešlo přehlédnout. Navíc teď probíhá akce kup 3 a zaplať 2 produkty. Takže jsem si vybrala jako první kosmetickou taštičku, která mi přijde extra roztomilá a pak sprchový gel a krém na ruce. Celá ta její řada se mi hrozně líbí a přijde mi to úplně super i jako dárek pro kamarádku nebo sestru :) IMG_20151102_170931
A teď něco málo o našem výletu z minulého týdne. Psala jsem tady, že máme v plánu o statní svátek vyrazit do Drážďan. Nakonec jsme teda jeli a nebyl to úplně nejlepší nápad, protože stejný nápad dostalo víc Čechů :D Jsem už zvyklá na ty davy, které tam jsou o Vánoce, ale tohle bylo snad ještě horší a to jako vážně! Nebo takhle ono tam ve městě a v Altmarkt Galerii tolik lidí nebylo, ale co se dělo v Centrum Galerii konkrétně v Primarku byla fakt hrůza... jo zlaté Vánoce :D My jsme si s mamkou a přítelem prošli dopoledne historické centrum. Ten den bylo krásné počasí, tak jsme šli do Zwingeru a pak jsme navštívili ještě můj oblíbený kostel Frauenkirche. Poté jsme se tedy také vydali do pár obchodů. Chtěla jsem si koupit v Zaře nové džíny, ale bohužel mi tam žádné nějak nesedí, tak si zase asi koupím jako obvykle u nás v Topshopu. 20151028_103256_YMax IMG_20151029_125125
Každopádně největší radost z celého výletu jsem měla z tohoto černého křiváku z Manga, který jsem tam v outletu objevila za krásných 12,99 eur a u pokladny mi byla ještě odečtena 20% sleva takže ve finále vyšel na nějakých 10,39 eur :) fffg newwwcedulka
Dále jsme kupovali jako obvykle nějakou kosmetiku domů, ale to už nemám vyfoceno. Vyfotila jsem vám jen pár "kravinek" z Primarku. Objevila jsem tam tuhle krásnou vánoční zástěru a pár dalších drobnůstek ve slevě. Chtěla jsem původně jedno vánoční tričko, které jsem tam ale pak nenašla, protože díky tomu, že tam bylo asi milion lidí tam tentokrát byl fakt bordel. Teď 12.listopadu jsem slíbila kamarádce, že s ní zase pojedu, tak se po něm mrknu znovu.
IMG_20151029_213640-1 Já tenhle polštářek mám v bílé barvě a teď si mamka koupila růžový a já babice k vánocům ten červený. Mají je tam teď ve více barvách než dříve. IMG_20151029_213717-1
Poslední věc, kterou jsem si koupila pro sebe je čokoládový kalendář od Kinder. Adventní kalendář jsem neměla už roky a když jsem viděla tenhle, tak jsem si říkala, že letos ho zase prostě potřebuju :D Dál jsme koupili klasicky nějakou kosmetiku a už i pár dárků rodině :)IMG_20151105_115025
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

13 komentářů:

  1. Líbí se mi všechno co jsi pokoupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ty věci od Zoelly.. Je pravda, že taky nejsem její fanynka, přestože youtube poslední dobou sleduji skoro více než blogy, ale mám takový pocit, že ten krém potřebuju :-D .. My jsme si říkali, že bychom do Drážďan mohli teďka 17. listopadu, ale asi to odložíme.. Ty davy lidí mě tam docela unavují.. :/ Neumím si představit, jaké aby to bylo, kdyby byl Primark v Česku :X
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný to úplně chápu. Já zase objednávala primárně kvůli té kosmetické taštičce :) Jinak ty Drážďan o ten svátek fakt nedoporučuji. Nebo jestli si nechcete zkazit dojem z celého výletu, tak nechoďte do Primarku, protože jak jsme byli my, tak to tam fakt vypadalo šíleně (u vchodu ani jeden košík, hadry po zemi atd.). Fakt děs. Lepší je si na to vyhradit nějaký jiný den v týdnu, kdy není svátek :)

      Vymazat
  3. Taky jsem si včera objednala par věci od Zoelly ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda že jsou Drážďany tak daleko od Brna, ráda bych se tam někdy podívala... já jezdím do Primarku do Vídně ale tam je to vždycky hrozně rychle přebrané, což je celkem na prd. Jinak ta bundička z manga je krásná!! :-)

    http://verablossom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Vídeň je také krásná :)))) Mě zase naopak trochu štve, že mám právě Vídeň přes celou republiku a udělat si výlet tam pro mě není, tak jednoduché jako do Drážďan, které mám kousek. V Dráždanech to o ten svátek bylo také hrozně přebrané to je pravda, ale za normálních okolností mi přijde, že je tam toho vždy dostatek :)

      Vymazat
  5. Jeee ten srdickovy polstarek mam ve svetle ruzove a je uplne bozi. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že sis nákupy v Drážďanech pěkně užila. :) Ta malá kabelka z Manga je roztomilá. A ta podprsenka je taky skvělá!
    Nad sérem na řasy jsem taky uvažovala, ale já bych si koupila asi nějaké z lékárny. Tím ale neříkám, že tohle je špatné, budu se těšit na tvoji recenzi. :)
    Jinak krásné fotky, jako vždy. :*

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to my za nákupy už ani tolik nejezdíme a to hlavně z toho důvodu, že se nám moc nevyplatí ten benzín. Daleko raději už nakupujeme z pohodlí domova a když to prokombinujeme třeba s webem slevovykupon , tak jsme na tom s cenou prakticky úplně stejně :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...