|| || || || || || || 

5. srpna 2011

... Tangle Teezer!

... nedávno jsem viděla recenzi na tento kouzelný kartáč jménem Tangle Teezer! Mám takový dojem, že už jsem ho někdy v nějakém časopise zahlédla, ale nějak jsem mu nevěnovala pozornost, ale až právě v recenzi u Lucy mě hrozně moc zaujal. Takže jsem zapátrala na netu a našla jsem, že u nás stojí okolo 379,- + samozřejmě poštovné :X takže jsem se poohlédla za hranicema a objednala si ho z lookfantastic.com kde stojí 9,99 liber + poštovné je po celém světě zdarma (z karty mi bylo odečteno 284,-) což je myslím krásná cena :) Teda ale musím Vám říct, že jsem z něj vážně naprosto unešená! Je to ZÁZRAK!!!!!! Všechny ostatní kartáče, hřebeny jsou už v koši, protože tohle je vážně ten nejlepší kartáč :) Vždycky když jsem si po umytí rozčesávala vlasy měla jsem jich plný hřeben ... a teď? v Tangle Teezer je jich max. fakt tak 5 vlasů :)))))))
Fakt si s ním rozčešete vlasy jako po másle ... myslím, že stojí i klidně za těch 379,- :))))) protože vážně funguje!!!!


Profesionální kartáč Tangle Teezer funguje jako žádný jiný kartáč nebo hřeben. Jeho štětiny jsou speciálně rozvrhnuté a mají ojedinělou schopnost ohnout se nad zacuchaným místem. Skladem do druhé dne u vás a v akci naleznete tento zázračný kartáč na krasa.cz v sekci Tangle Teezer.

29 komentářů:

  1. Jé, udělala si mi radost, že si sem dala odkaz na můj blog. Moc děkuji a jsem ráda že jsi s támto kartáček spokojená jako já. Je nej!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. no baby, tak fakt uz aj ja kupujem :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je úžasný! Já přemýšlím o tom kompaktním :) Prosím pěkně jak si platila na té stránce? Přes Pay Pal? Nebo nějak přes kartu? :)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna před týdnem jsem si ho také z lookfantastic objednala ;) hrozně se na něj těším, jsem moc zvědavá! můžu se zeptat za jak dlouho ti přišel?:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam doma presne taky sity tiez som odtial objednavala:)

    OdpovědětVymazat
  6. A drží se dobře v ruce při rozčesávání? ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky po něm slintám, ale mně by byl k prdu, já si vlasy "češu" prstama a pře umytím je pořádně pročešu kartáčem, takže bych ho využila asi 3x týdně a to se mi za něj dávat nechce :D Jinak vlasy si "češu" prstama protože je mám pěkně divoký a když je rozčešu, mám pak na hlavě afro.

    OdpovědětVymazat
  8. Všetci to chvália,už to musím skúsiť aj ja! :D

    OdpovědětVymazat
  9. taky po něm koukám a asi si ho objednám, tak kde ty :) děkuji za tip!
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  10. sakra, slyším na něj jen samé dobré ohlasy, myslím, že ho budu muset taky vyzkoušet, rozčesávat moje vlasy je hrůza.

    OdpovědětVymazat
  11. tenhle kartáč všichni vychvalují. Uvažuji, že si ho asi taky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pokazde kdyz se jdu strihat, tak na nej koukam a ne a ne se odhodlat. Po tomhle postu mi ale asi nic jinyho nezbyde :-) V Brne ho maji v Toni&Guy kdyby nekdo shanel.

    OdpovědětVymazat
  13. Všude slyším jen samou chválu.. asi si ho budu muset taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  14. Kartáče jsem si také všimla u Lucy a už dlouho přemýšlím nad koupením, no a za tu boží cenu z lookfantastic.com ho prostě musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  15. nj, taky ho mam z asosu. rozcesava ok, ale ze by mi vypadlo min vlasu,to mi neprijde.. zadny zazrak to rozhodne neni, ale + je, ze se fakt dobre drzi..)

    OdpovědětVymazat
  16. Hlavně ale mokre vlasy se nesmí rozcesavat, az po vysušení.. Jinak si jich hrozne moc vytrhas zbytečně :))

    OdpovědětVymazat
  17. ja objednala ten do kabelky, uz se na nej taky tesim!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Teda čtu na něho samou chválu

    OdpovědětVymazat
  19. u mě by měl 10 bodů z deseti, až na to, že si s ním nemůžu rozčesat mé husté kadeře :D Takže mě vlastně moc nenadchl

    OdpovědětVymazat
  20. Tak sakra, kdyz o nem vichni mluvite tak si ho snad objednam i ja :D Jinak te zvu k me zitreji (mozna i dnes) soutezi :) Hezky blog, follow

    OdpovědětVymazat
  21. http://yoursweetsideas.blogspot.com/

    http://yoursweetsideas.blogspot.com/

    http://yoursweetsideas.blogspot.com/

    http://yoursweetsideas.blogspot.com/

    http://yoursweetsideas.blogspot.com/

    http://yoursweetsideas.blogspot.com/


    http://yoursweetsideas.blogspot.com/


    http://yoursweetsideas.blogspot.com/


    http://yoursweetsideas.blogspot.com/





    http://yoursweetsideas.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie;)

    OdpovědětVymazat
  22. podla toho videa čo mala Lucy na blogu to vyzera fajnovo :D aj mne by sa zišla taká kefa :D

    OdpovědětVymazat
  23. O TT jsem četla asi před půl rokem v jednom časopise a hned mě to zaujalo, no a od té doby pořád uvažuji o jeho koupi...asi do toho půjdu!!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. docela jsi mě navnadila =) asi si ho koupím, jelikož mám dlouhé vlasy a šíleně se zacuchávají a pořád je rvu a tahám =( což jim dobře nedělá

    OdpovědětVymazat
  25. já zrovna hledala kartáč, který by mi nevytrhal polovinu vlasů na hlavě :))
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Já už čekám, až mi ho pošta doručí domů :)) Taky jsem si ho objednala na lookfantastic :)) Hned pak taky hodim recenzi na blog :))

    www.thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, Já a moje sestra jsme si objednali každá jeden , pink A black, moc se na něj těším objednali jsme si ten bez krytu, myslím, že když ho dáš do pytlíčku na brýle, tak bude stejně v bezpečí jako s tím krytem...Ted jen řešíme se segrou kdo bude mít jakou barvičku =) Protože obě chceme černý =D ale, růžový je víc dívčí, tak si ho vezmu teda =D EN

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky, kartace jsou opravdu uzasne!! Mohu doporucit obchod na www.kartacenavlasy.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já ho objednala asi tak před 5 minutama :D na webu mameradivlasy.cz ho mají teď v akci za 250,- Přemýšlela jsem o něm už dlouho, ale pořád mi přišel drahý, takže když za 250 tak nebylo co řešit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...