|| || || || || || || 

24. srpna 2011

... B-day Prague!

... v pondělí jsem měla narozeniny a při té příležitosti jsme vyrazily s kamarádkou do Prahy ... ráno jsme samozřejmě začaly klasicky jako vždy ve Starbucks :D (odpůrcum této kavárny se omlouvám, ale já to tam prostě miluju!!!) ... poté jsme prohlédly obchody! Musím říct, že se dost těším na podzim když jsem viděla, že obchody už začínají být plné bund a šál ... co vy? :)))
No a odpoledne jsme zašly na oběd do Bohe(my)a Lounge Grill Bar :))) takže opravdu jen pár random ze včerejška + nějaké ty úlovky :))))))) ....

Kamarádky studená jogurtová polévka ...
 Muj hovězí chesseburger s čedarem :)))
 ... haha shodou okolností skoro samé puntíky :D

26 komentářů:

  1. tak všechno nejlepší :)
    líbí se mi všechny puntičkovaný věci! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé všechno nejlepší ;)
    Ty laky sou nádherné <3

    OdpovědětVymazat
  3. Oneskorene všetko naj :) A ten cheesburger vyzerá úžasne! Tiež sa mi páčia tie laky,úžasné farby!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší! Ty neonové laky vypadají úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyz vidím ten cheeseburger, jdu si dělat oběd:-D a dodatečné všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak to přeji vše nejlepší!!:) Mňam, mám z těch fotek hlad. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jaké omlouvaní?! :D Já taky miluji kávu ze Starbucks, nechápu proč bychom se za to měly stydět! :)
    Ta jogurová polévka vypadá zajímavě. Těším se, až jednotlivé kousky uvidím na Tobě. .)
    Jinak všechno nejlepší k narozeninám Andílku! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto skvělé strávený den koukám :),chci taky :D !

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem zvědavá na úlovky v akci!;)

    OdpovědětVymazat
  10. všechno nejlepší. na podzim už se těším taky, hlavně kvůli oblečení :D

    a Starbucks, to je moje láska!:))

    OdpovědětVymazat
  11. teda ty si žiješ! to tílko fialovo béžové je naprosto úžasné, kde ho prodávají?? i ten jedovatě zelenožlutý lak je skvělý :)
    jinak Starbucks a Paul ... hmm .. musím začít chodit do práce, ať si taky žiju takhle úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jůů, tak to dodatečně všechno nejlepší :) A Tvoje volba burgeru je lepší než kamarádčina polévka ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší :) Fotky jsou super !

    OdpovědětVymazat
  15. uuu niektore fotky su tak chutné! :D

    OdpovědětVymazat
  16. závidím! :) super nákupy a dodatečně ti ještě přeju všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  17. všetko najlepšie :o) veru tie laky sú skvelé :p

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. ano, ten studio štětec velký je dobrý, je to můj nejoblíbenější :) takže doporučuju. všechny recenze na něj jsou jen pozitivní, takže tím jistě nic nezkazíš.

    OdpovědětVymazat
  19. juuu opozdene vsechno nejlepší ) a z toho jidla jsem dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuju moc všem za přání :)))))) jste zlaté!!!

    OdpovědětVymazat
  21. ty máš na hezké věci ve slevách velké štěstí, já bych to tílko jistě nikde nesehnala :) ale opravdu se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně štěstí a vidím, že narozeniny jsi si patřičně užila :D
    PS: Navštiv prosím můj blog - začínám. Díky

    OdpovědětVymazat
  23. na podzim se taky tesim,mam nove boticky a super svetr,:D

    OdpovědětVymazat
  24. Jé já jsem stejně jako ty :) akorát 20. srpna...Kdybys tam přidala ještě fotku z Costa cofe u Palladia kam chodím na oběd tak jsou všechny fotky úplně můj styl ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...