|| || || || || || || 

18. srpna 2011

... skinbook!

Nedávno jsem narazila na hyperslevy.cz že nabízejí slevu 177,- (skin na notebook + poštovné) což je myslím úžasná cena ... jelikož jsem o téhle "samolepce" přemýšlela už delší dobu, ale přes 300,- se mi za ní moc nechtělo dávat. Jinak teda docela mi dalo práci než jsem jí nalepila ... nějaká maličká vzduchová bublinka tam teď ještě je, ale to nevadí :) Líbí se mi jak teď hezky ožil ....

21 komentářů:

  1. No to se mi moc líbí! Je to takové jemné. Zatím jsem narazila vždycky na nějaké kýčovité samolepky, taky nad ní už delší dobu uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, taky chci skin na notebook, problém je v tom, že tam mám vystouplý nápis acer.

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem nad tím uvažovala, ale furt jsem nenašla tu pravou pro mě na mojeho malinkatého černouška :D
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře... sama mám na noťasoj trochu podobnou. :))

    OdpovědětVymazat
  5. jee to je skvely
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. to je super! Já mám modrou takové kroužky a taky to hned vypadá jinak :)

    OdpovědětVymazat
  7. je to pekné :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Páni já si vždycky říkala , že to musí vypadat hrozně ale jak tak koukam , opak je pravdou :)
    Jinak na mém blogu právě probíhá giveaway tak jestli chceš, zůčastni se ;)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc, moc pěkné !! :)

    http://myfashionforall.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. hezký.. opravdu! mě se to vážně líbí :)) brala bych hned ;)

    OdpovědětVymazat
  11. v té černé je decentní, proč si nepersonalizovat svůj noteboook, aspoň je teď TVŮJ :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný, vypadá to fakt skvěle :)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com
    Budu moc mooc ráda za follow, já už sleduji:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...