|| || || || || || || 

10. srpna 2011

... oblíbené!

... oblíbené triko, které jsem koupila minulý měsíc a pouhách 29,- a samozřejmě drdol, který jsem si momentálně také dost oblíbila a do třetice oblíbené a hlavně pohodlné boty z H&M :)))))
T-shirt - Ann Christine
Leggings - Takko
Shoes - H&M
Handbag - Guess
Sunglasses - H&M
Chain - New Yorker 
Rings - H&M

33 komentářů:

  1. já ty bot chci!! jsou vážně úžasné a závidím je úplně každé, která je ulovila! :) A drdůlek ti vážně moc sluší :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou úúúúúúúžasný a celý outfit!! Prostě bomba...strašně ti to sluší!
    Jak jsi udělala ten drdol?

    http://thepetras.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. wow tie topánky chcem aj ja! :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Boty jsou fakt povedené. Líbí se mi drdol, je takový elegantní :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně krásné věci, moc pěkný outfit. Boty na noze vypadají ještě lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  6. krasne boticky,ako si robis taky pekny drdol?prezrad:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty boty fakt závidím, jsou naprosto DOKONALÉ.

    OdpovědětVymazat
  8. Me se nejvic libi ta barvicka na nehtech, posledni dobou se tehle zelenych/mint barev nemuzu nabazit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jak jsi udělala drdol? je krásný! :)

    moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. máš krásný nohy :) a s těma legínama
    follow

    OdpovědětVymazat
  11. Díky dámy :) Já jsem z těch bot také nadšená :)
    Jinak návod na tento drdol najdete tady - http://angellovely-things.blogspot.com/2011/07/ponozkovy-drdol.html

    OdpovědětVymazat
  12. ty boty jsou super, taky nad nima uvažuju :) řikáš že jsou teda pohodlný jo? asi do nich teda půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  13. strašně ti to sluší, máš úžasný nohy a moc se mi na tobě líbí ten drdol a ještě závidím boty,ty jsou fakt boží :)!

    OdpovědětVymazat
  14. ty boty jsou uzasny!!hmmm se na ne pujdu kouknout:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Na ty boty tam čučím už asi měsíc, že bych si je dnes koupila? :D Pokaždé mám velké nutkání...

    OdpovědětVymazat
  16. Super prstene a vlastne všetko, náramky, lak.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. úžasné boty a ten drdol!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný boty! A super drdol? Nechceš udělat na něj tutorial? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta Guess kabelka <3!!!

    http://berylka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. veľmi pekný outfit od copíku až po topánky naozaj super!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Prosím Vás nevíte některá, kde by se ty boty z H&M daly ještě sehnat? Hrozně bych je chtěla...

    OdpovědětVymazat
  22. Veronika: tak to opravdu netuším ... u nás je už také nemají :(

    OdpovědětVymazat
  23. Volala jsem do všech obchodů v Praze a v Brně, ale nikde je nemají.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...