|| || || || || || || 

22. srpna 2011

... OKOŘ!

... tuhle sobotu se konal můj úplně nejoblíbenější festival - Okoř! Není to moc velký festival, ale za to je na tom nejhezčím a nejmalebnějším místě, které znám :)))  Mám to místo v podhradí téhle úžasné zříceniny moc ráda ... Ač já bohužel nejsem úplně ten pravý festivalový typ, který vezme stan, spacák a vyrazí ... mám ráda vyjet odpoledne a v noci se pěkně vrátit do tepla domova :)))))) a co vy? jste vyznavači festivalů?! :)


Hledání "cache"  s kamarádkou .... (jo a byly jsme úspěšné!!! :D) 
Okořský viadukt!
Nightwork v akci .... :)))))))

17 komentářů:

  1. Já festivaly miluju :)
    akorát letos jsem se na žádný nedostala :(
    Na jakých kapelách jsi tam byla?
    jinak pěkné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé vypadá to pěkně! :)
    super tričko

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky, super triko a zřejmě i super fesťák :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky...sluší ti to prostě naprosto všude!
    A co se týká festivalů...není nad spaní doma ve své postýlce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Festivaly miluju, jen letos jsem se dostala pouze na Votvírák.

    OdpovědětVymazat
  6. ja som na festivale ešte nebola,teda ak sa neráta bujará oslava na dedine :D

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky mají super atmosféru. Koukám, že se na festivalech už neprodává jen pivo :-D. Na mochito bych se dala zlákat...

    OdpovědětVymazat
  8. fotky su super :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. V budúcnosti rozhodne budem každé leto "fesťákovať!" :)

    OdpovědětVymazat
  10. ale no, festaky prece jsou o stanech, bahne a vubec! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lucy: viděla jsem hrát Tomáše Kluse, Nightwork, Eddie Stoilow, Xindla X, Chinaski, Paniku a Vypsanou Fixu! :))

    Anonymní: na Votvírák jsme také chtěla, ale nějak to pak nevyšlo ...

    eee: jojo jsou, ale já na tohle prostě nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Á, fotky z festivalu. Tie sú vždy naj!
    Vyzerá to super, nálada v plnom prúde... Super! <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
  13. No já zrovna festivalový typ nejsem...líbí se mi ten hvězdičkový prstýnek!

    OdpovědětVymazat
  14. Fesťáky (dobré fesťáky) jsou moc fajn, i s tím bahnem a bordelem :)))
    Na Okoři je krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...