|| || || || || || || 

3. srpna 2011

... Dresden shopping!

... dnes už opravdu poslední článek týkající se pondělního výletu do Drážďan :) (a asi ten nejzajímavější myslím :D) S kamarádkou jsme tenhle výlet plánovaly už delší dobu, ale stále jsme nevěděly jestli vyrazit na slevy hned ten první týden od 25.7 kdy to tam vypuklo nebo až další ... rozhodly jsme se pro ten druhý, ale příští rok pojedeme asi ten první, protože sice toho tam měli ještě dost, ale vše mi přišlo už docela dost přebrané :( Např. v H&M se mi líbily asi čtvery šaty, ale všechny ve velikost buď 42 nebo 44 (což je na mě dost velké) to samé trička vše hrozně přebrané ... ale tak něco jsme přece jen koupily :)))
Největší radost mám asi z těch wedges bot, protože jsem je chtěla už minule v Praze, ale bohužel jsem už těch 799,- na ně neměla :D a tady sem je sehnala ještě o něco levněji než u nás :) a navíc byly úplně poslední v mém čísle to samé ty boty z Tally Weijl ... takže jasné znamení, že tam čekají právě na mne :D
Vlhčené ubrousky 1,  obal na kartáček 1 :))))
 Šampuk NEW a plechovka z LUSH!
 Ten nejlepší levandulový krém z Ľoccitane co jsem kdy měla!! :)
 Tričko ZARA - 3,99
 Šaty H&M 5
Clinique cestovní sada 6,99 
 Nejlepší řasenka z Yves Rocher!!!!!! 9,90
 Nejúžasnější boty z H&M 24,95
 Asi nejlepší kup z Tally Weijl z 35,95 na 8! No nekupte je, že? :D a poslední v mé velikost!!!!!!! :)

31 komentářů:

  1. Moc pěkné, shopping posty mě moc baví. Máš skvělý blog! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No krásné věcičky sis nakoupila, líbí se mi vššchno. :) A je to pěkně nafocené a hezky se na to kouká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Samé krásné věci, ty boty jsou božíííííí

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsou užasnýýý!!!!stejně jako triko :-)

    OdpovědětVymazat
  5. oboje topánky sú na zožratie!!

    OdpovědětVymazat
  6. wow ty boty jsou úžasný *____*

    OdpovědětVymazat
  7. ty botky na klínku jsou nejlepší :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  8. Boty z H&M jsou tak skvělé! Brala bych je všemi deseti:)

    OdpovědětVymazat
  9. ty wedges na klínku jsou strašně divný...kdyby ta zadní platforma byla tak o 4cm vyšší tak to už by byla jiná.

    OdpovědětVymazat
  10. jejeje, ty poslední botičky, ty mají šmrnc a jsou sexy! :) super nakoupeno.

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé věci (hlavně ty poslední boty):)

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné věci sis tam koupila :D

    OdpovědětVymazat
  13. vsechno se mi moc libi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. skvělé věci :) taky bych ráda na nákup, ale musím šetřit .. :/

    OdpovědětVymazat
  15. nejvíc se mi líbí tričko ze zary a oboje botky! :)
    http://elid-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. ten obal na kefku je suupr :))) topanky krasne!!
    a to clinique - je dobre? rozmyslala som nad tym..

    OdpovědětVymazat
  17. Boty z H&M jsou super!

    http://hello-blogstranger.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. jinak slevy v německu začínají už na konci června jako u nás...akorát na nově to vysílali právě kolem toho toho 25.7. s tím, že v německu začali slevy..jenže ty už začali o měsíc dřív...proto ti to přišlo přebraný....;-)

    OdpovědětVymazat
  19. ty boty :) brala by jsem je taky hned :D

    OdpovědětVymazat
  20. šaty <3 dneska jsem byla v poslku, jsou tam taky poslední slevy, ale třeba v Tally nebo Reservedu už podzimní kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasné úlovky. Závisť :D :D
    Veľmi by si ma potešila svojou návštevou :)

    Crystal-People.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Super úlovky! Ty ceny jsou teďka tak dolů, to je dobrý :D.

    OdpovědětVymazat
  23. Tu cestovní sadu Clinique si koupila v Sephoře nebo v prodejně Clique? Přijde mi to poměrně levné, u nás je ta sada daleko dražší, taky bych chtěla vyzkoušet, ale za ty peníze... 7 euro se mi zdá, ale jako pakatel, škoda že se do Německa nemáš šanci dostat

    OdpovědětVymazat
  24. Ty boty z H&M jsou bezvadný a ty šaty se mi taky moc líbí :)

    http://a-liitle-bit-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné věci! :) ale nejvíc se mi líbí ty boty z HáeMka :))

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný boty...;D

    http://suzirai.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Ty boty z Tally jsou nejlepší! Jinak krásný nákup! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...