|| || || || || || || 

21. srpna 2011

... JOY + DERMACOL!

... dnes jen v rychlosti Vás chci informovat, že v aktuálním čísle časopisu JOY je jako dárek dekorativní kosmetika od Dermacol (stíny, lesky na rty a make-up pudry - možná je toho více, ale viděla jsem jenom tohle) Já jsem si včera vybrala tento voděodolný Sun control make-up ... zatím jsem ho nezkoušela, ale myslím, že se mi bude určitě hodit ... no nekupte to za 50,- :)))


Mám odstín 03, ale ve skutečnosti není tak tmavý jak vypadá ... 

17 komentářů:

  1. haha, už jsem slyšela. taky si pujdu něco vybrat. ale asi jen kvůli tomu dermacolu, Joy není moc můj oblíbený časopis..
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tužku na oči, přišla mi do schránky, takže jsem si neměla moc z čeho vybírat, ale určitě plánuju nákup minimálně dvou čísel :D

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.omlazeni.cz/index.php?action=downloadfile&topic=14577&upfile=1876007&sub=1 tohle všechno je u časopisu :) já si vybrala přesně to co ty :) už se těším až make up vyzkouším :) plánuju si koupit jěště nějaké číslo :D za některý ty výrobky to stojí už mám tak tento make up a tvářenku :) plus taštičky JOY ty jsou mi v celku k ničemu když mám už 3 ale tak aspoň někoho obdaruju :)

    OdpovědětVymazat
  4. som zvedavá, či je niečo také aj na slovensku

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Joy si určitě rychle skočím, když se prodával InStyle s laky od Essie skoupila jsem jich hned několik :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrej tip :-), jen jsem zrovna v marodící fázi, takže budu muset počkat, co na mě zbyde :-X

    OdpovědětVymazat
  7. musím navštívit trafiku a též si nějaké to číslo koupit :)
    http://www.omlazeni.cz/index.php?action=downloadfile&topic=14577&upfile=1876007&sub=1

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si kupila zlaté tiene a ružový lak :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si koupila jeden s úžasným lakem na nehty:)

    OdpovědětVymazat
  10. Není voděodolný mám ho taky a voděodolný není :P :((

    OdpovědětVymazat
  11. Když si koupíš InStyle tak tam máš taky dárek v podobě kosmetiky od Dermacolu :))

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní: fakt jo? ta to je škoda ... já ho ještě nezkoušela ...

    Anonymní: jojo koukala jsem, ale u nás mají asi jen 3 červené laky :((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...